Domů / Často kladené otázky

Často kladené otázky

1. Mohu si u vás objednat zboží ze Slovenska?

K objednání zboží na Slovensko prosím přepněte v pravé horní části na EURa.

2. Co se stane v případě, že mi objednané zboží nebude?

Zboží nám můžete během 14 dnů od obdržení bez udání důvodu vrátit na adresu General Sport, Seifertova 549/42, Praha 3 - Žižkov. Jediné, o co vás prosíme, je, abyste do zásilky kromě fakturu přiložili také vyplněný vzorový formulář. Díky formuláři se vyřízení záležitosti příjemně zkrátí.

Zboží vám také můžeme vyměnit za jiný kus či velikost. Hodnota vyměněného zboží musí být ve stejné nebo vyšší hodnotě. Ke zboží, které budete vracet, přiložte prosím vzorový formulář také. Do formuláře uveďte, za co chcete dané zboží vyměnit.

3Kdy a jakým způsobem mi vrátíte peníze za vrácené zboží?

Peníze vám vrátíme na bankovní účet, a to nejpozději do 14 dní od obdržení zásilky od vás. 

4Mohu si zboží vyzvednout osobně, případně si jej vyzkoušet?

Ano, zboží si můžete zdarma vyzvednout i vyzkoušet na našem odběrném místě v Praze. Adresa: General Sport, Seifertova 549/42, Praha 3 - Žižkov (pondělí až pátek 13:00 - 18:00 hod).

5.  Za jak dlouho mi objednané zboží přijde?

V případě, že vše proběhne bez jakýchkoliv komplikací, zásilka vám přijde nejpozději do 3 pracovních dní v závislosti na vámi zvolené doručovací společnosti.

6. Reklamuji zboží, vrátíte mi poštovné a balné?

Bude-li reklamace uznána v plném rozsahu, vše hradíme my. Zboží zaslané k reklamaci musí mít u sebe kompletně vyplněný reklamační formulář a kopii faktury. Více informací najdete v obchodních podmínkách. 

7.  Nepřišlo mi potvrzení o objednávce, co s tím?

Automatické emaily mohou přijít do nevyžádané pošty vašeho emailu, tzv. SPAMu. V případě, že ani tam email od nás nenajdete, raději nám zavolejte (702 176 681) nebo napište email (objednavky@generalsport.cz).

8. Mám nárok na doručení zboží zdarma?

Ano, zboží si buď u nás můžete zdarma osobně vyzvednout (General Sport, Seifertova 549/42, Praha 3 - Žižkov), případně vám jej doručíme zdarma při nákupu nad 2 000 Kč.

9. Můžu za zboží zaplatit i platební kartou?

Ano, v případě, že za dopravce zvolíte PPL, je možné platit v hotovosti i kartou. To samé se týká osobního odběru na našeš odběrném místě na Žižkově. U Zásilkovny a České pošty platbu kartou nezaručujeme.

 

V případě, že máte jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 702 176 681.