Domů / Často kladené otázky

Často kladené otázky

1. Mohu si u vás objednat zboží ze Slovenska?

K objednání zboží na Slovensko využijte prosím slovenského portálu www.U-A.sk. Na stránkách najdete zcela totožnou nabídku.

2. Co se stane v případě, že mi objednané zboží nebude?

Zboží nám můžete během 14 dnů od obdržení bez udání důvodu vrátit na adresu General Sport, Blanická 1787/22, 120 00 Praha 2 - Vinohrady. Jediné, o co vás prosíme, je, abyste do zásilky kromě fakturu přiložili také vyplněný vzorový formulář. Díky formuláři se vyřízení záležitosti příjemně zkrátí.

Zboží vám také můžeme vyměnit za jiný kus či velikost. Hodnota vyměněného zboží musí být ve stejné nebo vyšší hodnotě. Ke zboží, které budete vracet, přiložte prosím vzorový formulář také. Do formuláře uveďte, za co chcete dané zboží vyměnit.

3Kdy a jakým způsobem mi vrátíte peníze za vrácené zboží?

Peníze vám vrátíme na bankovní účet, a to nejpozději do 14 dní od obdržení zásilky od vás. 

4Mohu si zboží vyzvednout osobně, případně si jej vyzkoušet?

Ano, zboží si můžete zdarma vyzvednout i vyzkoušet na naší kamenné prodejně v Praze, která také slouží jako místo osobního odběru. Adresa: General Sport, Blanická 1787/22, 120 00 Praha 2 - Vinohrady (pondělí až pátek 10:00 - 18:00 hod).

5.  Za jak dlouho mi objednané zboží přijde?

V případě, že vše proběhne bez jakýchkoliv komplikací, zásilka vám přijde nejpozději do 3 pracovních dní v závislosti na vámi zvolené doručovací společnosti.

6. Reklamuji zboží, vrátíte mi poštovné a balné?

Bude-li reklamace uznána v plném rozsahu, vše hradíme my. Zboží zaslané k reklamaci musí mít u sebe kompletně vyplněný reklamační formulář a kopii faktury. Více informací najdete v obchodních podmínkách. 

7.  Nepřišlo mi potvrzení o objednávce, co s tím?

Automatické emaily mohou přijít do nevyžádané pošty vašeho emailu, tzv. SPAMu. V případě, že ani tam email od nás nenajdete, raději nám zavolejte (702 176 681) nebo napište email (objednavky@generalsport.cz).

8. Mám nárok na doručení zboží zdarma?

Ano, zboží si buď u nás můžete zdarma osobně vyzvednout (General Sport, Blanická 1787/22, 120 00 Praha 2 - Vinohrady), případně vám jej doručíme zdarma při nákupu nad 2 000 Kč.

9. Můžu za zboží zaplatit i platební kartou?

Ano, v případě, že za dopravce zvolíte PPL, je možné platit v hotovosti i kartou. To samé se týká osobního odběru na naší kamenné prodejně. U Zásilkovny a České pošty platbu kartou nezaručujeme.

 

V případě, že máte jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 702 176 681.